|
Probleemweb forum Website waar kinderen met hun problemen, verhalen en dergelijke terecht kunnen.
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maeve Vaste gebruiker

|
Posted: Wed 11 Jul, 2007 Post subject: |
|
|
Hopelijk kom je er weer uit met hulp. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Combatman Directeur

Joined: 11 Apr 2006 Posts: 1143 Location: Houten, Netherlands
|
Posted: Mon 13 Aug, 2007 Post subject: Re: snijden |
|
|
| Pandy wrote: | | Hoi ik snij mezelf ook. bij mij is de diagnose gesteld van add, dat is adhd maar dan in je hoofd, en er is ook geconstateerd dat ik borderline heb. ook heb ik symptomen van ocd (obsessive compulsing disorder) waarbij je allerlei dingen hebt die je moet doen van jezelf omdat je anders gek wordt. zo moet bijvoorbeeld bij mij alles een even aantal zijn. ik ben dus kortgezegd gewoon compleet gestoord in mijn hoofd. mijn armen zitten vol littekens. ik krijg nu hulp. hopelijk kom ik er ooit uit. |
Heej,
Jeetje zeg, dat is me nogal wat!
Ik begrijp dat je jezelf compleet gestoord vind in je hoofd, dat zeg ik ook zo vaak van mezelf, maar om eerlijk te zijn vind ik je niet ocmpleet gestoord als ik je zo hoor! Gestoord ben je bij mij als je gestoord wil doen en dat wil jij volgens mij niet, maar moet je dat van jezelf. Maar je hebt de wil om er uit te komen | Quote: | | hopelijk kom ik er ooit uit. | en dat vind ik zeker niet gestoord!!!!! De wil hebben is al meer dan het halve werk! Hou vol he!
Ray _________________ İRaymond Verstege
- Combatman -
My Homepage - Probleemweb forum - Probleemweb |
|
| Back to top |
|
 |
Admin Site Admin

|
Posted: Mon 13 Aug, 2007 Post subject: |
|
|
Heej Pandy,
Hoe is het er nu mee? Werkt die hulp die je krijgt een beetje? Goed dat je hulp hebt hoor! Dat vind ik erg moedig van je!
Zou je er wat meer over willen vertellen? Over hoe het voelt als je jezelf snijd en dergelijke, of hoe je daar mee omgaat.
In ieder geval laat je zien dat je de wil hebt om te stoppen met snijden en dat is zeker niet genoeg, maar wel het allerbelangrijkste!!!
Groetjes!! |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|