Probleemweb forum Forum Index Probleemweb forum
Website waar kinderen met hun problemen, verhalen en dergelijke terecht kunnen.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Papa..

Post new topic   Reply to topic    Probleemweb forum Forum Index -> Overlijden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Eendd
Forum verkenner

PostPosted: Mon 05 Mar, 2007    Post subject: Papa.. Reply with quote

Mijn vader is gisteren overleden.. Sad
Ik heb er veel verdriet van gehad..
Ik wou dat hij weer terug kon komen.. Sad
En het ergste vind ik nog dat we kort daarvoor ruzie hadden.. Sad
ik heb het nooit goed kunnen maken..
ik wou dat ik de kans daarvoor nog had Sad
weet iemand hoe ik mijn verdriet weg kan halen.. Sad
We hebben ook proefwerkweek en ik kan me niet concentreren .. Sad

Alsjebliieft help me Sad

Admin
Site Admin
Site Admin

PostPosted: Mon 05 Mar, 2007    Post subject: Reply with quote

Heej.

Het spijt me voor je dat je vader is overleden! Vind ik echt rot voor je! Hellaas kan ik hier niet zo veel aan doen... Sad
Ik heb wel een paar "tips" voor je die je misschien wat kunnen helpen. Het is aan jou of je het wat vind of niet.

Misschien kan je met school afspreken dat je de proefwerkweek een andere keer kan doen. Ik weet niet of dat lukt, maar het is altijd het proberen waard toch? Of heb je het al geprobeerd te verzetten?

Over de ruzie met je vader.. dat is natuurlijk heel erg, om met ruzie uit elkaar te gaan! Dat snap ik heel goed. Misschien kan je hem een brief schrijven waarin je het goedmaakt en deze bij z`n graf neerzetten ofzo? Of probeer hem, op jou manier, te laten weten dat je het goed wilt maken.

Probeer steun te zoeken bij vrienden en vriendinnen. Misschien vind je het fijn om bij ze uit te huilen of juist wat leuks met ze te gaan doen om je verdriet te vergeten. Maar misschien wil je juist liever even alleen zijn. Iedereen heeft z`n eigen manier om met verdriet om te gaan, ik vond het fijn om gedichten te schrijven met m`n gevoel er in en nu vind ik het fijn om op bed muziek te gaan liggen luisteren en/of brieven te schrijven. Bij het overlijden van een vriend ging ik heel vaak douchen voor ontspanning. Probeer je eigen weg te vinden in het verwerken van je verdriet, je kan het zelf het beste!

Als je nog wil praten ben je altijd welkom! Je mag altijd mailen of op het forum wat posten! En je kan waarschijnlijk altijd wel een vriend of vriendin bellen als je even wilt praten..

Ik wens je heel veel sterkte toe! Als we wat voor je kunnen doen moet je het maar zeggen!

Sterkte!
Ray
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Combatman
Directeur

PostPosted: Thu 08 Mar, 2007    Post subject: Reply with quote

Gecondoleerd!

- Combatman -

My Homepage - Probleemweb forum - Probleemweb
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Combatman
Directeur

PostPosted: Sat 15 Sep, 2007    Post subject: Reply with quote

Hoe is het nu met je?

- Combatman -

My Homepage - Probleemweb forum - Probleemweb
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Probleemweb forum Forum Index -> Overlijden All times are GMT - 5 Hours

Page 1 of 1
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum