| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Eendd Forum verkenner
|
Posted: Mon 05 Mar, 2007 Post subject: Papa.. |
|
|
Mijn vader is gisteren overleden..
Ik heb er veel verdriet van gehad..
Ik wou dat hij weer terug kon komen..
En het ergste vind ik nog dat we kort daarvoor ruzie hadden..
ik heb het nooit goed kunnen maken..
ik wou dat ik de kans daarvoor nog had
weet iemand hoe ik mijn verdriet weg kan halen..
We hebben ook proefwerkweek en ik kan me niet concentreren ..
Alsjebliieft help me  _________________ =) Have Fun (= |
|
| Back to top |
|
 |
Admin Site Admin

|
Posted: Mon 05 Mar, 2007 Post subject: |
|
|
Heej.
Het spijt me voor je dat je vader is overleden! Vind ik echt rot voor je! Hellaas kan ik hier niet zo veel aan doen...
Ik heb wel een paar "tips" voor je die je misschien wat kunnen helpen. Het is aan jou of je het wat vind of niet.
Misschien kan je met school afspreken dat je de proefwerkweek een andere keer kan doen. Ik weet niet of dat lukt, maar het is altijd het proberen waard toch? Of heb je het al geprobeerd te verzetten?
Over de ruzie met je vader.. dat is natuurlijk heel erg, om met ruzie uit elkaar te gaan! Dat snap ik heel goed. Misschien kan je hem een brief schrijven waarin je het goedmaakt en deze bij z`n graf neerzetten ofzo? Of probeer hem, op jou manier, te laten weten dat je het goed wilt maken.
Probeer steun te zoeken bij vrienden en vriendinnen. Misschien vind je het fijn om bij ze uit te huilen of juist wat leuks met ze te gaan doen om je verdriet te vergeten. Maar misschien wil je juist liever even alleen zijn. Iedereen heeft z`n eigen manier om met verdriet om te gaan, ik vond het fijn om gedichten te schrijven met m`n gevoel er in en nu vind ik het fijn om op bed muziek te gaan liggen luisteren en/of brieven te schrijven. Bij het overlijden van een vriend ging ik heel vaak douchen voor ontspanning. Probeer je eigen weg te vinden in het verwerken van je verdriet, je kan het zelf het beste!
Als je nog wil praten ben je altijd welkom! Je mag altijd mailen of op het forum wat posten! En je kan waarschijnlijk altijd wel een vriend of vriendin bellen als je even wilt praten..
Ik wens je heel veel sterkte toe! Als we wat voor je kunnen doen moet je het maar zeggen!
Sterkte!
Ray |
|
| Back to top |
|
 |
Combatman Directeur

Joined: 11 Apr 2006 Posts: 1143 Location: Houten, Netherlands
|
|
| Back to top |
|