| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jaap Veteraan
|
Posted: Wed 17 Oct, 2007 Post subject: |
|
|
Feedback is welkom, Welke kleur vin jij beter?
Zilver / grijs ?
Noem is wat leuks |
|
| Back to top |
|
 |
Thijsaap Veteraan

|
Posted: Tue 23 Oct, 2007 Post subject: |
|
|
Je kan toch zelf de kleuren aanpassen bij je Profiel =p _________________  |
|
| Back to top |
|
 |
Jaap Veteraan
|
Posted: Thu 25 Oct, 2007 Post subject: |
|
|
| Thijsaap wrote: | | Je kan toch zelf de kleuren aanpassen bij je Profiel =p |
Dat kan op het forum, de website heb ik zelf gemaakt en dat werkt op een totaal andere manier
Met PHP en CSS en niet op de manier als het forum. |
|
| Back to top |
|
 |
Thijsaap Veteraan

|
Posted: Fri 26 Oct, 2007 Post subject: |
|
|
Het forum doet dat ook met php en css xD maak anders een template changer op die site =D _________________  |
|
| Back to top |
|
 |
Admin Site Admin

|
Posted: Sat 27 Oct, 2007 Post subject: |
|
|
| Jaap wrote: | | Thijsaap wrote: | | Je kan toch zelf de kleuren aanpassen bij je Profiel =p |
Dat kan op het forum, de website heb ik zelf gemaakt en dat werkt op een totaal andere manier
Met PHP en CSS en niet op de manier als het forum. |
de website?
DE website heb ik gemaakt
het forum werkt trouwens ook met CSS en PHP  |
|
| Back to top |
|
 |
Jaap Veteraan
|
Posted: Thu 01 Nov, 2007 Post subject: |
|
|
We hebben het hier over de "nieuwe" website, die ik gemaakt heb en dus bedoelen we met "de website" die van mij... maar maak nie uit,,
Ik heb het denkik op een heel andere manier gedaan dan het forum doet.
Ik kan eventueel een manier maken waarop je zelf de kleuren en andere dingen kan kiezen... Voordat ik mij daarin helemaal ga uitleven moet ik wel zeker weten dat de "nieuwe" website van mij ook de huidige wordt...
Anders heb ik allemaal werk voor nix gedaan dus ik w8 nog ff met verder werken met de site. . .
Grts,
J |
|
| Back to top |
|
 |
Jaap Veteraan
|
Posted: Sun 11 Nov, 2007 Post subject: |
|
|
Ist niet eens tijd voor een complete RE-STYLE van zowel de website als het forum!
Nieuwe kleuren, nieuwe knoppen, nieuw logo alles nieuw!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Admin Site Admin

|
Posted: Mon 26 Nov, 2007 Post subject: |
|
|
| Jaap wrote: | We hebben het hier over de "nieuwe" website, die ik gemaakt heb en dus bedoelen we met "de website" die van mij... maar maak nie uit,,
Ik heb het denkik op een heel andere manier gedaan dan het forum doet.
Ik kan eventueel een manier maken waarop je zelf de kleuren en andere dingen kan kiezen... Voordat ik mij daarin helemaal ga uitleven moet ik wel zeker weten dat de "nieuwe" website van mij ook de huidige wordt...
Anders heb ik allemaal werk voor nix gedaan dus ik w8 nog ff met verder werken met de site. . .
Grts,
J |
| Jaap wrote: | | We hebben het hier over de "nieuwe" website, die ik gemaakt heb en dus bedoelen we met "de website" die van mij... maar maak nie uit,, |
Wij zijn niet verplicht ingezonden werken te gebruiken. We hebben geen duidelijke afspraken gemaakt over wat de nieuwe website zou worden.
De website is standaard de huidige website. Op dit moment is de huidige website gemaakt door Raymond Verstege en hier staat © op. |
|
| Back to top |
|
 |
Admin Site Admin

|
Posted: Mon 26 Nov, 2007 Post subject: |
|
|
| Jaap wrote: | Ist niet eens tijd voor een complete RE-STYLE van zowel de website als het forum!
Nieuwe kleuren, nieuwe knoppen, nieuw logo alles nieuw!
 |
Eerst moet de reorganisatie doorgevoerd worden wat nog aardig lastig blijkt te zijn wanneer niemand ooit tijd heeft. Daarna komt de zo gewenste re-style.
Ik denk dat ik bij deze genoeg geïnformeerd heb: slotje -> archief.
Ray |
|
| Back to top |
|
 |
|